להורדה בחינם PDF
המדריך המקיף לבניית קמפיין ויראלי
הראתי את השיטה מהמדריך בפעם הראשונה בכנס פייסבוק מייקאובר לעסקים 2019, היה לי רק 27 דק׳ לדבר על השיטה הזו, אז הייתי חייב למהר ולהעביר כמה שיותר מידע בזמן קצר.
הראתי את השיטה מהמדריך בפעם הראשונה בכנס פייסבוק מייקאובר לעסקים 2019, היה לי רק 27 דק׳ לדבר על השיטה הזו, אז הייתי חייב למהר ולהעביר כמה שיותר מידע בזמן קצר.
הנה כמה המלצות של אנשים שכבר למדו את "השיטה"

להורדה בחינם PDF
 המדריך המקיף לבניית קמפיין ויראלי לעסק
מה לעזאזל יש לכל המשווקים האלו במשותף?
לירון מור
אורטל כהן
ערן שטרן
סמיון גרפמן
דניאל דוידזון
יובל הס
זאת יכולת-העל שלהם לבנות קמפיינים ויראליים שמתפשטים
מהר כמו אש בשדה קוצים.

הקמפיינים האלו מביאים להם מקסימום חשיפה ובאותו זמן
מבול של לקוחות חדשים לעסק.
עכשיו, מה אם הייתי אומר לך שאני יודע לעשות את זה בדיוק, ואני הולך להראות לך את זה?
עכשיו, מה אם הייתי אומר לך שאני יודע לעשות את זה בדיוק, ואני הולך להראות לך את זה?
הנה מה שאתה הולך לקבל ואיך זה עובד:
בספרון הזה אתה הולך למצוא כמה סודות
של המשווקים הגדולים ביותר בשוק הישראלי….

השיטה שאתה הולך למצוא בפנים אחראית לייצור למעלה מ-3 מליון חשיפות ללקוחות שלי, ומעל 200,000 לידים ולקוחות פוטנציאלים.

וכל זה קרה בזכות תהליך 5 השלבים הפשוט הזה: 

1. הגדרת מטרת מודעה
2. יצירת קהל רעב לסלוק
3. מ.ת.ת (מיקום - תקציב - תזמון)
4. ללחוץ על ההדק

זה סיסטם שאני משתמש בו באופן אישי כדי ליצור
קמפיינים שאנשים משתפים לחברים שלהם, למשפחה
שלהם ולפרטנר שלהם.

וזה סיסטם - שגורם להם לקנות מהקמפיין הזה,פעם אחר פעם.

והיופי בסיסטם הזה: שהוא כמעט לא גונב לי זמן יקר ביום יום שלי.

ובינינו, אתה יכול להסכים איתי שהנכס הכי גדול שלנו בתור בעלי עסקים הוא הזמן שלנו.

הדבר היחידי שאי אפשר לקנות בכסף בחזרה.
עובדתית, הדבר היחידי שאני עושה בכל התהליך הזה,הוא צעד מס' 1, לפרסם. 
זה הכל.
צעד מס' 1: הגדרת מטרת המודעה
צעד 1 - הוא הכי פשוט בתהליך. 
הוא אמור לקחת לך כמה שניות בודדות. אנחנו בוחרים מטרה למודעה שלנו מתוך
המטרות שפייסבוק מציעים לנו. כי אם אנחנו לא נגדיר לפייסבוק מטרה
נכונה לקמפיין שלנו, הוא פשוט ישאוב לנו את הכסף כמו איי רובוט.
וזה לא דבר שאנחנו רוצים נכון?
נקסט...
צעד מס' 2: יצירת קהל רעב לסלוק
בצעד הזה נמצא הכסף הגדול. וכל כך הרבה בעלי עסקים מפספסים אותו!

 כאן, באמצעות הכלים המתקדמים של פייסבוק, אנחנו הולכים ליצור לנו קהל שרעב לקנות את המוצרים שלנו.

אולי זה קצת מפחיד, אבל כמות המידע שיש לפייסבוק עלינו היא דיי הזויה. 

אנחנו יכולים לפרסם לאישה בת 42, שאוהבת לבשל, לצאת להרבה חופשות וגרושה + ילדים. 

תדמיין איזה עוצמה השיווק שלך יקבל שהוא יופיע רק מול העיניים של מי שרוצה ויש לו כסף לקנות!
(צעד מס' 3: ת.ת.מ (תקציב - תזמון - מיקום
בוא נדבר דוגרי, כמה בעלי עסקים אתה מכיר שמורידים את התקציבים שלהם בשירותים בלי לקבל שקל חזרה?

אולי אפילו לך זה עדיין קורה. בגלל זה בחלק הראשון בשחיטה אנחנו נלמד מאיזה תקציבים להתחיל, מתי
להגדיל ובכמה להגדיל כדי להשיג מקסימום לידים ומקסימום לקוחות חדשים.

וכמה פעמים ראית מוצר שממש בא לך לקנות, אבל הוא הופיע לך ממש בשעה שהיית גמור מעייפות
ופשוט ויתרת על זה?

אני בטוח שלא מעט פעמים. ולכן, חלק 2 בשיטה מתייחס לתזמון. ותגיד רגע, קרה לך שנתקלת באיזה פרסומת בצד בפייסבוק, אבל כל הפרסומת נראיתה דחוסה ולא הבנת מה קורה שם?

לא יודע מה איתך, אבל כל יום אני רואה פרסומות שממוקמות במיקומים לא נכונים בפייסבוק. 
וזה משמיד את הקמפיין!

בחלק 3 בשיטה - נלמד איזה מודעות כדאי למקם ואיפה, כדי למקסם את הנראות שלהם, ושלא יקרה מצב 
שהמודעות שלנו נראות מכווצות ובלתי ניתנות לקריאה.
ברנרד מזל טוב ושי סגל
מזל כהן
אסף וקטי שטרן
(צעד מס' 3: ת.ת.מ (תקציב - תזמון - מיקום
בוא נדבר דוגרי, כמה בעלי עסקים אתה מכיר שמורידים את התקציבים שלהם בשירותים בלי לקבל שקל חזרה?

אולי אפילו לך זה עדיין קורה. בגלל זה בחלק הראשון בשיטה אנחנו נלמד מאיזה תקציבים להתחיל, מתי
להגדיל ובכמה להגדיל כדי להשיג מקסימום לידים ומקסימום לקוחות חדשים.

וכמה פעמים ראית מוצר שממש בא לך לקנות, אבל הוא הופיע לך ממש בשעה שהיית גמור מעייפות
ופשוט ויתרת על זה?

אני בטוח שלא מעט פעמים. ולכן, חלק 2 בשיטה מתייחס לתזמון. ותגיד רגע, קרה לך שנתקלת באיזה פרסומת בצד בפייסבוק, אבל כל הפרסומת נראיתה דחוסה ולא הבנת מה קורה שם?

לא יודע מה איתך, אבל כל יום אני רואה פרסומות שממוקמות במיקומים לא נכונים בפייסבוק. 
וזה משמיד את הקמפיין!

בחלק 3 בשיטה - נלמד איזה מודעות כדאי למקם ואיפה, כדי למקסם את הנראות שלהם, ושלא יקרה מצב 
שהמודעות שלנו נראות מכווצות ובלתי ניתנות לקריאה.
ברנרד מזל טוב ושי סגל
מזל כהן
אסף וקטי שטרן
צעד מס' 4 - ללחוץ על ההדק
הצעד הכי מספק בסיסטם.

אחרי שיצרנו קהל שרעב לקנות את המוצרים שלנו,
מיקמנו את המודעות שלנו במיקומים שהם נראות
מיליון דולר, תקצבנו את זה בצורה חכמה….
אז אנחנו מוכנים ללחוץ על ההדק.

או במילים אחרות - לשחרר את המודעה שלנו
לג'ונגל של פייסבוק! ולעיניים של אלפי לקוחות
פוטנציאלים שלנו.

ואם עקבת אחר כל הצעדים - מה שישאר לך
זה לספור את החשיפה, המעורבות, הלידים, ואת הכסף שהקמפיין הזה יכניס לך :) 
מה אתה אומר, תרצה לעשות אותו הדבר?
מה אם אני אגיד לך שאתה תוכל לקבל תנועה בלתי מוגבלת של לקוחות פוטנציאליים רק עם קמפיין 
ויראלי פשוט?

הרבה בעלי עסקים משווקים לאט לאט ומתחילים
להבין את העוצמה של קמפיינים ויראלים שרצים
באופן קבוע ומכניסים לקוחות חדשים בצורה
סיסטמטית וצפויה.

הבעיה היא...שהם מרימים קמפיין כזה, ומתעוררים
בוקר אחד, וקולטים שהוא לא באמת עובד!

למה?

כי הם לא עקבו אחרי סיסטם כמו שהראיתי לך היום.

ומהיום, אתה יכול לחסל את כל עבודת הניחושים
עם המדריך המקיף לבניית קמפיין ויראלי, לחשיפה
מקסימלית ולגיוס לקוחות חדשים לעסק.

תטמיע בדיוק את אותו תהליך - תקבל אותם תוצאות
שהלקוחות שלי ואני מקבלים כל חודש מחדש!
בפעם הראשונה שדיברתי על הקונספט הזה באחד הכנסים שלי בבית ציוני אמריקה….
...באו אלי עשרות אנשים אחרי הכנס ואמרו שזה
היתרון הלא הוגן שלהם על פני המתחרים שלהם.

כמה אנשים אפילו באו ואמרו לי שהקונספט הזה לבדו שווה להם המון.
והיום - אני רוצה לתת לך לשים את הידיים שלך על אותה שיטה בדיוק שאני משתמש בה…בחינם.
זה בדיוק אותה שיטה שייצרה ללקוחות שלי ולי מעל 200,000 פניות מלקוחות פוטנציאלים, על ידי כך שיישמנו את אותם הצעדים בדיוק.

כל מה שאתה צריך לעשות היום כדי לקבל את המדריך
הוא לשים את כתובת האימייל שלך - ותוך דקה מעכשיו
המדריך יהיה כבר אצלך במייל!

אז קח צעד ותחטוף את המדריך שלך...ונראה אותך בצד השני.
המדריך המקיף לבניית קמפיין ויראלי
בהדרכת דוד וטין ©2019-2020 
כל הזכויות שמורות